ZİNGO - KUTU OYUNLARI


zingo ile ilgili görsel sonucu


Herkese merhaba. Sizlere çocuklar için eğitici kutu oyunlarını tanıtmak istedim. Oyun oynamayı kim sevmez ki. Oynamak en güzel öğrenme şekli olduğuna göre kutu oyunları da çocuklarımız için hem eğlenceli hem de öğretici olabilir.
zingo ile ilgili görsel sonucu
Özellikle teknolojinin yaygınlaştığı ve çocuklarımızı esir aldığı bu günlerde, çocuklarımızı biraz teknolojiden uzaklaştırmak, onların beyin gelişimine katkı sağlayacak aktiviteler sunmak bizim ana görevimiz olmalı.

Benim de çocuklarımın severek oynadığı bir kutu oyunu olan "ZİNGO" , edinebileceğiniz oyunlardan bir tanesi. 4 yaş üstü bir oyun olan Zingo  eşleştirme ve dil becerilerini geliştirmekle kalmıyor, aynı zamanda da kritik düşünme ve hız kavramlarını da geliştiriyor.

İçindeki kartlar arkalı önlü olduğu için hem tekrara düşülmüyor hem de çok kişiyle de oynanabiliyor. Açıkçası ben kızlarımla "ZİNGO" sayesinde baya bir vakit geçirebiliyorum. Zingo'nun hem sayılar, hem ingilizce kelimeler, hem de resimlerle ilgili 3 seçeneği de bulunuyor.

Bir çok kırtasiye malzemesi satan veya eğitsel oyuncaklar satan mağazalarda kesinlikle bulabilirsiniz. Eğer internetten de almak isterseniz sizin için küçük bir araştırma yapıp yazıya eklemek istedim. İyi okumalar ve iyi eğlenceler. Bu blogda okumaktan keyif alacağınız konu başlıklarını ve merak ettiklerinizi de yoruma yazabilirsiniz.


zingo ile ilgili görsel sonucuBURADAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ.

zingo ile ilgili görsel sonucuBURADAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ

Yorumlar